Mina vänner

Mina VÄNNER o jag på ett hörn

Det finns en sak som e väldigt glad över.. och det är er! Mina vänner jag har väldigt mycket vänner men jag har få VÄNNER. Här är lite om varje person!


JOSEFIN: josse e den bästaste vännen man kan ha vi har kännt varandra i hur många år som helst men har ännu inte förlorat kontakten. Vi pratar kanske inte så mycket nu som innan men hon har juh familj nu en sööt liten dotter Naomi "Omi" och sin gubbe Jorge som e den bästa killen o behandlar henne suvverääänt :-) älskar henne o hennes familj såå enormt mycket. Hon finna alltid där o hon e nog den enda som verkligen FÖRSTÅR mig riktigt. te amo mi amiga.

IDA: Min söta lilla Ida, du har alltid funnits där även när hon inte mår så bra så lyssnar hon ändå o ställer upp när jag behöver henne! O inte tala om hennes små sötnosar jennifer o benjamin...älskar er såå mycket!! bara hon kunde dumpa *****...du vet vem jag menar ida;) love u

ANGELICA:  Min kära "kombo" vi har kommit varandra så nära på så kort tid o vi kanske inte klicka med en gång men när vi väl fann våran vänskap så e d en hållbar vänskap kan jag lova dej! älskar dej som bara den o jag finns här jämt för dej och d vet du!! älskar dig o din lilla tös Alvis!!

JOHANNA: Min bajskorv o fläsksvål!! älskar dej o du vetatt jag finns här för dej JÄMT dag som natt..o de vet jag e ömsesidigt;) våran sommar va den bästa o greklands resan me..hehe älskar dej fl

MARINA  : Sötisen min baby marina du e allt...vi pratar knappt längre tyvärr men när vi väl gör d så är vi som om vi inte varit ifrån varandra en dag det e d som e d bästa med dej. Och du har med funnit kärlek o fått en söt liten dotter som e mitt lilla charmtroll Ronjis...älskar er!

AGGE o NETTAN: vi träffas aldrig längre men jag vet ändå på nåt sätt att ni finns där för mej! taack för att ni finns(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0