Ha män!

Oj oj det var verkligen längesen jag skrev här!! Måste erkänna att jag helt glömt av att jag har en blogg, kom på den inatt när jag satt o läste lite bloggar o så när det va lugnt på jobbet! (bra sysselsättning):P Men det har inte hänt så mkt.. hmm jo jag jobbar natt nu istället för dag fast på samma ställe :) trivs såå fruktansvärt bra med det så jag börjar få lite ångest nu när jag ska börja jobba dag igen! Men vi får se om jag får min vilja igenom o dela upp det så jag jobbar båda natt o dag :) Skulle sakna jibbar kompisarna alldeles för mkt !! hmm nåt mer som hänt?! eehm jo jag ska flytta från mamma nu 1 sep (hoppas tidigare) ska bli helt underbart att få mitt egna igen efter ett år i trängsel med mamma o bröderna hehe! men men det har juh gått rätt bra iaf, tur att jag har haft en flykt plats nu det sista när det börjar bli jobbigt:P

hmm sommarn har mä vart helt okej! inte så mkt sol o bad som jag brukar men jag har iaf inte bara suttit hemma=) vart en sväng i malmö o bara gottat med fikande o bio o mässa, riktigt mysigt faktiskt fast det berodde nog på sällskapet;) och så har jag vart o härjat med tjejerna lite mä på krogen men inte så mkt nu det sista faktiskt! Känns som jag "vuxit" ifrån krog livet ÄNTLIGEN.. haha det var la på tiden!:P

Käleksfronten då.. den e exakt som det har varit det sista året.. inget nytt o inga ändringar! Förhoppningarna byggs upp o raseras lika fort o så lär det juh va tills det rinner ut i sanden:P Har juh dock börjat planera en thailand resa i januari/februari med denne omtyckta jäveln, så nu blire inget festande fr.o.m att jag flyttar!! SPARA SPARA SPARA!! Kanske till o med ska sluta röka nu så kanske jag kan köpa min lilla hund som jag är sååå sugen på!! satt o kolla igår på massa hundar o hitta iaf 3 hundar som man bara dog när man såg dom, så söta va dom!! Men thailand e på första plats! LÄNGTAR!! ska bli riktigt kul faktiskt o speciellt att åka med "Min bästis":P hahaha

När/om jag kommer iväg till Thailand så ska jag bannemej lyssna på denna låten när jag står på stranden hahaha


Nä men nu blire nog lite kaffe sen ska jag la iväg en sväng o kanske sova hemma inatt för första gången denna månaden:P haha

Ha´t bäst Bajj bajj!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0